17 Ekim 2016 Pazartesi

Bashar Momin 2014 Pakistan Dizisi

Bashar ve Rudabba
Nasıl başlasam bilemiyorum kaç gündür hayran videolarını izlediğim ve dayanamayıp dün gece başladığım ve şimdi saat 3'te bitirdiğim diziyi yazamadan edemem. Abi bu kadar mı gerilimli bir aşk dizisi olur.. Bayıldım bayıldım hayatımda izlediğim en güzel dizilerden bir tanesi oldu.. Hele ki başrolü Bashar ise beni benden aldı hem kötü olup hemde bu kadar sevilimsi olması beni şok etti.. :) Kardeşleri uğruna her şey yapabilecek olan bir adamın nefret dolu bir aşk hikayesi.. Arada çok ama çok duygulu anlar yaşatabilir size mendillerinizi hazırlayın şimdiden.. Dizi sürükleyici ve hem çok akıcıydı.  Dizinin biraz daha uzun olsaydı diyenler vardı bence tam tadımlık olmuş. Ben izlediysem herkesin izlemesini istiyorum sizin için hem konusunu hemde nereden izlemeniz gerektiğini altta vereceğim.

Hakkında :

Adı: Bashar Momin
Tür: Romantik - Nefret - Gerilim
Yönetmen: Syed Ali Raza Usama
Yapımcı: Faisal Qureshi
Bölüm Süresi: 38-40 dk 
Bölüm Sayısı: 32
Yayın Tarihi: 14 Mart - 8 Kasım 2014
Ülke: Pakistan
Dil: Urduca
***

Oyuncular:

Faisal Qureshi - Bashar Momin olarak..
Dizide en sevdiğim karakterlerden biri tabi ki Bashardı. Adamım nefret içerikli bir hayatı olan aşık ama aşkına istem dışı sahip çıkamayan büyüleyici bir adam izleyince ne demek istediğimi anlayacaksınız.. Başta sevmeye bilirsiniz ama bölümler ilerledikçe görmek istediğiniz tek kişi olacak.. 
***
Ushna Shah - Rudabba olarak..
Saf ve masum kızımız.. Basharın evinde yaşamaya başlayan ve abi diye seslendiği adamın ona aşık olduğunu ve aşık olacağını kimse bilemezdi.. 
***
Sami Khan - Buland olarak..
Buland Rudabbanın sevgili nişanlısı Bashar'ın oyunlarıyla ayrılmışlardır.
-
Maheen Rizvi
Yasir Mazher
Sundus Tariq
Mariyam Khalif
***

Konusu: 

Rudabba ve Buland birbirlerini göremeden nişanlanırlar.Birbirlerini gördüklerinde ise aşık olurlar. Bashar Momin de Rudaba’ya aşık olmaya başlar. Bashar Momin’in aşkı gittikçe nefrete dönüşür. Rudaba ise zaten Bashar Momin’den nefret ediyordur.Peki ya nefretleri aşka dönüşürse?
Yani anlayacağınız her tür duygu .. Yanlış anlaşılmalar, aşka karşı korkular, babaların söyledikleri son sözler, verilen emanetler, güvensizlikler, edilen yeminler, intikamlar, geri dönüşler…


( Çok tatlı bu adam yaa.. ) 
 

Bu klip çok güzel olmuş.. ^^

Diziyi izlemek isteyenler için: Tıklayın

Yorumlarınızı bekliyorum

7 yorum:

  1. Bugüne kadar izlediğim en iyi diziydi😍çabuk bitti ne yazıkki😥 siz siz olun yavaş yavaş izleyin😂 sonra bitince hişbisey izleyesiniz kalmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende bir günde bitirdim:))

      Sil
    2. Aynı bu konuda bu tarz önerebileceğimiz dizi var mı ben de çok beğendim çok:)

      Sil
  2. Aynı bu konuda bu tarz önerebileceğimiz dizi var mı ben de çok beğendim çok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faisal Qureshi başka bir dizisi de buna benzer. ADI: Zakham. onu izleyebilirsin ama çevirisi daha tamamlanmadı.

      Sil
  3. Nereden izliyorsunuz bulamadım ben ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bashar momin izle yaz googleye videolara tıkla ilk bölüm hemen karşına çıkıyor ben zamanında Youtube'dan izlemiştim ama teliften dolayı videolar silinmiş dailymationda hala bölümler var.

      Sil